Podrška

Kvalitetna korisnička podrška ne samo da pomaže u rješavanju trenutnih problema korisnika, već i gradi dugoročne odnose i povjerenje s klijentima.

IT podrška:

Naša usluga informatičke podrške pruža sveobuhvatnu i pouzdanu podršku vašoj organizaciji u upravljanju informacijskom tehnologijom. Bez obzira na veličinu vaše tvrtke ili vrstu problema s kojima se susrećete, naš tim stručnjaka je tu kako bi vam pružio hitnu pomoć, rješavao probleme, i osiguravao nesmetanu funkcionalnost vaših IT sustava.

Kako nas kontaktirati za informatičku pomoć:?

Napomena:

  • Molimo vas da prilikom kontakta za pomoć navedete što više detalja o problemu ili pitanju kako bismo vam mogli pružiti najbolju moguću podršku. Za hitne slučajeve ili ozbiljne tehničke probleme, preporučujemo telefonski poziv ili online chat za bržu reakciju.
  • Telefonski poziv: Za hitne slučajeve ili brzu pomoć, nazovite našu podršku na 049 206 320. - Naš tim je dostupan od 08:00 - 17:00 sati.
  • Online chat podrška: Posjetite našu web stranicu www.infodirekt.hr i koristite opciju "Online podrška" za razgovor uživo s našim agentima za podršku. - Naša online chat podrška je dostupna za brza pitanja ili manje hitne probleme.
  • Slanje e-maila: Za manje hitne situacije ili opis detaljnijih problema, pošaljite e-mail na podrska@infodirekt.hr. - U e-mailu navedite detalje problema i vaše kontakt informacije kako bi vam mogli brže pomoći.
  • Kontakt forma: Na našoj web stranici, koristite "Kontakt" ili "Podrška" formu kako biste opisali problem i zatražili podršku. - Osigurajte da navedete sve relevantne detalje kako bismo što brže mogli riješiti vaš problem.

Naša ponuda informatičke korisničke podrške za ugovorene klijente uključuje:

  • Dostupnost i brzu reakciju: Naš tim stručnjaka je uvijek dostupan za rješavanje bilo kakvih IT problema ili pitanja. Brzina odgovora je ključna, a mi smo tu kako bismo osigurali da se vaše potrebe zadovolje u najkraćem mogućem roku.
  • Personalizirano rješenje problema: Razumijemo da se svaki IT problem može razlikovati. Naša podrška pristupa svakom problemu s individualnim pristupom kako bismo osigurali rješenja koja odgovaraju vašim specifičnim potrebama.
  • Proaktivno održavanje: Nadgledamo vaše IT sustave i provodimo redovita održavanja kako bismo spriječili moguće probleme i osigurali optimalno funkcioniranje vaših tehnoloških sustava.
  • Edukacija i trening: Pružamo podršku putem edukacija i treninga za vaše zaposlenike kako bi se poboljšalo njihovo razumijevanje i korištenje IT alata i sustava.
  • Kontinuirana komunikacija: Održavamo redovitu komunikaciju kako bismo vas obavještavali o novostima, nadolazećim promjenama i poboljšanjima u vašim IT sustavima.
error: Content is protected !!